zondag 4 december 2016

Lancering YouTube-kanaal!

Hallo allemaal!

Afgelopen dinsdag 29 november is mijn YouTube-kanaal officieel van start gegaan! Inmiddels heb ik al 45 abonnees! Wauw echt super tof. Dat had ik zo snel niet verwacht. Ik wil jullie alvast heel erg bedanken voor het abonneren en ik hoop dat jullie het leuk vinden om naar mijn vlogs en video's te kijken. Inmiddels staan er al 3 online. Voor degenen die het gemist hebben op Facebook en Twitter.. klik hier om naar mijn YouTube-kanaal te gaan en je te abonneren om niets te missen!! Het zou leuk zijn als je een duimpje omhoog doet en/of een reactie achterlaat op mijn kanaal. Ik hoop jullie snel te zien op YouTube!

Over mijn kanaal

Welkom op mijn kanaal ♥ 
Ik ben Gwen, een 23-jarige studerende meid met Cystic Fibrosis (CF) ook wel taaislijmziekte genoemd. Ik wil jullie graag laten zien hoe het is om te leven met een ernstige chronische ziekte, omdat het leven van chronisch zieke jongeren vaak onderbelicht wordt en er veel onbegrip heerst. Er zijn maar weinig chronisch zieke vloggers en daar wil ik verandering in brengen. Met mijn vlogs en video's wil ik mensen bewust maken, inspireren, helpen maar ook zeker amuseren, want ook als je ziek bent kan je veel uit het leven halen ♥  Wees blij met wat je allemaal kunt en hebt, want dit is niet voor iedereen vanzelfsprekend! Live life to the max & enjoy! 

Liefs,

Gwen ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten