vrijdag 16 oktober 2009

Herfstvakantie!

De blaadjes vallen alweer van de bomen.. De wind waait alweer lekker hard en de regen druppelt uit de donkere hemel. Koud is het vooral 's ochtends. De herfst is nu echt begonnen! Je wil dan lekker in je warme bedje blijven liggen, maar helaas daar gaat de wekker om een uur of 7. En moet je naar school. 

Maar wat een geluk dat er zoiets bestaat als herfstvakantie. Lekker even relaxen en uitrusten van het drukke schoolleven dat alweer in volle gang is. Alle vakantieparken en hotelletjes volgeboekt door mensen die er nog even lekker tussen uit willen. Last-minutes zijn zeldzaam deze vakantie. Economische crisis? Nog niks van gemerkt. Tja als je meer dan een ton bij DSB bank heb staan is het wel een beetje zuur. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat wij ook graag eventjes er tussen uit willen een paar nachtjes, maar alles is gewoon vol. Dus we gaan nog even goed zoeken en misschien kunnen we dan nog eventjes naar Limburg. 

Voor de rest heb ik niet zoveel te melden eigenlijk. Alleen dat ik laatst ben geïnterviewd voor een artikel van het magazine van Stichting MEE, maar als ik daar meer over weet maak ik nog even een blogje met foto's erbij! 
En dat ik alweer bijna 16 ben! Wat gaat de tijd toch snel zeg. Ik heb er echt zin in.. Het is voor mijn gevoel echt een speciale dag, echt een mijlpaal in mijn leven :) En het mindere nieuws is dat ik jarig ben in de examen week..
En daarna ook nog voor me bromfietscertificaat.. Hopen dat ik hem ga halen, want ik ga een hele mooie scooter uitzoeken voor me verjaardag!
Met mijn gezondheid gaat het wel redelijk en ben weer aan het afbouwen met prednison tot 20mg. Tot daar en niet verder voorlopig!

Nouja heb ik toch nog meer verteld dan ik dacht.


Veel plezier in de vakantie allemaal!


xx Gwen

2 opmerkingen:

  1. Fijne vakantione en ik hoop dat jullie nog iets leuks kunnen boeken.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Melanie Klootwijk18 oktober 2009 om 00:15

    Succes meid!

    Geniet van je vakantie..
    Kuss, Melanie! :D

    BeantwoordenVerwijderen