zondag 13 november 2016

Geniet momenten #5 Oktober 2016

Omdat er ook meer dan genoeg leuke dingen in het leven zijn om te koesteren, zal ik in deze plog wat geniet momenten van de maand oktober met jullie delen. Herinneringen maken voor later is heel mooi.. 
 


Oktober begon meteen goed met op de eerste dag een theaterconcert van Maaike Ouboter! Wat was het een mooi en ontroerend concert. Bij het nummer Dat ik je mis was het muisstil in de zaal en zag je iedereen wat traantjes wegpinken..  


4 oktober dat betekent.. DIERENDAG! Dus voor mijn allerbeste vriendje een voerbak speciaal met zijn naam erop laten maken van Blond Amsterdam. Geweldig mooi toch =)


Ook gingen we kijken naar een goede stoel voor mij, omdat ik alleen maar zit en om mij zoveel mogelijk comfort te geven is een relax stoel nodig. Toevallig had ik deze op de VT wonen beurs gespot. Het is de Craft Clay uit de Humberto Tan collectie geworden. Nu nog 2,5 maand wachten pfff.. En een vermogen kwijt, maar het is voor het goede doel. Gelukkig vanwege mijn charmes nog wat af kunnen dingen ;)


Date Night bij mij thuis met de girls Nina & Liz   


Eerst maar een lekker stukje cheesecake in het Van der Valk hotel in Duiven voordat ...


OMG it's 8 OKTOBER.. Justin Bieber in Gelredome met Ninaaaaaa. Wat een drukte, maar ook wat een SHOW! Echt zo'n once in a lifetime experience! Enjoyed it very much =D


KLEINE IMPRESSIE VIDEO VAN JUSTIN BIEBER



En ja toen stond ik in de krant vanwege de donorweek! Nog steeds erg trots dat ik mijn verhaal mocht doen om mensen te laten nadenken over orgaandonatie. We hebben nog zoveel meer donoren nodig. Dit jaar zijn er weer zoveel tekorten en doden. Registreer je nu en word ooit iemands held!


Heerlijk even een frisse neus gehaald in de Egmondse duinen. Espirito poseert heel mooi 🌿🌾




Dagje Artis met mijn leuke, lieve studievriendinnen  Sanne, Manon en Tiffany!


Collage van de Vlindertuin in Artis


Natuurlijk even een mooie foto bij de waterval!


's avonds culinair genoten bij Café-Restaurant de Plantage bij Artis met Sanne en mijn ouders. Hier zie je de Bavette met haricots verts, laurieraardappel, gepofte rode ui, merg en beurre de Montpellier. Poepchique maar wel lekker hihi.  


Met als toetje.. Hemelse modder met amandelcrunch, chocoladeschotsen en mocca-blanc  heerlijk! 


En dit was alweer de 3e gewijzigde afspraak brief in 2 dagen hihi. Nu werd het wel erg spannend.. Ook meteen de thoraxchirurg erbij. Gelukkig kan ik nu zeggen dat ik goed bevonden ben. Kleine spoiler ;)


Ook de herfst komt er echt aan nu.. Dus dat betekent garderobekast ruimen en sorteren. Zomer eruit en winter erin! Daarna is het altijd weer fijn overzichtelijk gelukkig :)


Ook had mijn vader weer eens een lekker oud Hollandse appeltaart gebakken! yum yum


En had ik een middagje co-ouderschap op deze lieverd! 


De regentijd is weer begonnen.. Brrrr. Herfst..


Maar binnen zit ik lekker droog en warm =) Lekker knus! 


Wauw een unicum in dit leven! Mama en ik kookten samen!! Dit zal je niet vaak meemaken dus goed dat het is vastgelegd hihi. We maakten lasagne en hij was enorm goed gelukt en smaakte heerlijk al zeg ik het zelf ;)


Aan het eind van de middag nog eventjes langs de boulevard. Koud, maar heerlijk 


De zonsondergangen zijn al vroeger deze dagen..
Daar gingen we dan op naar Groningen voor één van de aller spannendste afspraken ever met de internist en de thoraxchirurg van het transplantatieteam! Zo nerveus..


Maar even een lekkere warme chocomel om tot rust te komen


Een pakje uit China! Voor het eerst iets besteld bij AliExpress en het was er zelfs sneller dan verwacht. Net zoiets als Ebay.


En dit zat erin.. 2 make-up organizers voor al mijn nieuwe nagellak potjes!


Lekker uiteten met mijn beste vriendin Samantha. Ik had een stressvolle dag, want ik zat te wachten op een belangrijk telefoontje die niet kwam en we namen afscheid omdat ze 3 weken naar Brazilië ging!! Ik had de Black Angus Lady steak met een rode wijnsaus en Samantha de Kipsaté van de grill met patat en salade! Yummie :)


Gebakken Cheesecake met Amarena-ijs als dessert. En ja hij smaakte net zo goddelijk als hoe hij eruit ziet 😍⁠⁠⁠⁠


31 oktober: Genoten van de allerlaatste zonnestralen van deze maand met zonnebril! Wie had dat  gedacht? Gezellig over de boulevard en een koffietje doen met lieve Nina 
Bewaren

1 opmerking: