maandag 6 juli 2009

Zomervakantie!

Jaja hier is de vakantie weer begonnen! Lekker 8 weken luieren en niks doen ;d
Eigenlijk heb ik al 9 maanden een soort van 'vakantie' en wil ik nu wel weer is naar school :p Want nu gaat het weer wat beter met me en zonder infuus zou ik dus weer naar school toe kunnen! Volgend jaar wordt ik gelukkig wel gewoon in 5vwo geplaatst alleen moet ik ook nog 4vwo afmaken.. Ik hoop dat het in 1 jaar gaat lukken en anders doe ik de 5e gewoon in 2 jaar! Dus ik hoop dat ik volgend jaar weer gewoon naar school kan, want poee wat kan je je eenzaam voelen 9 maanden geen school is eigenlijk wel een hel. Ik zat alleen maar thuis en had ook bijna geen sociale contacten meer. Ik miste de lessen niet zozeer, maar vooral de mensen en de pauzes.

Maaaar gelukkig kan ik nu wel gewoon op vakantie! Ik ben al lang niet echt gewoon op vakantie geweest en nu kan het gewoon! Dus ik heb er vet veel zin in ookal mag ik niet zo ver weg, maar dat boeit me nu niet. Dat komt nog wel als ik nog beterder ben (H) Ik mag namelijk niet vliegen, omdat ik ten eerste niet snel genoeg terug kan komen als er wat gebeurt, want ik ben nu nog maar een maand stabiel dus dat willen we niet hebben. En misschien kan ik wel niet eens vliegen vanwege mn longfunctie en de druk in de lucht dat ik benauwd wordt. Maar daar kan ik nog een test voor doen als ik echt wil vliegen! Ik hoop dat we in maart mee mogen met de CF reis naar Gran Canaria dat lijkt me wel heel cool, maar dan moet ik dus wel goed genoeg zijn om te vliegen. Dus duimen maar, want mijn eigen dokter beoordeelt of je wel of niet mee mag :p & Ojaaa we gaan misschien naar noord-frankrijk met de auto en Espirito ook mee! :)

Dit is mijn schatje Espirito. Vorige zomervakantie gemaakt in Sallandshoeve!


xx Gwen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat of een berichtje schrijft in mijn gastenboek! :D

7 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel plezier in Frankrijk en nog meer succes met je gezondheid. Dat je volgend jaar gewoon naar school kunt.
    Mijn dochter van 18 heeft cf. Ze is dit jaar, ondanks haar strenge schoolregels, geslaagd voor het vwo en gaat op kamers in Amsterdam om te studeren. Fijn dat jouw school je toch naar 5 vwo laat gaan. Dat zou hier nooit gelukt zijn.
    Op de UvA krijg je met cf voor ieder uur tentamen 20 min. tijdverlenging. Ook kun je i.v.m. ziekte een jaar erbij krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig gaat het weer wat beter :D

    Xx [L]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey meis.. ik las op stichting fok gastenboek dat je dit jaar niet naar cfbd gaat.. snap ik goed hoor.. ik heb ook zitten twijfelen omdat ik dan nog geen jaar getransplanteerd ben..
    maar ik heb besloten toch te gaan.. ik ga gewoon niet heel de tijd met iedereen knuffelen enzo haha probeer een beetje afstand te bewaren..
    maar hopelijk kan je volgend jaar wel mee..
    heel veel plezier deze vakantie.

    lieve groet.. xx Remke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Gwen,
    Ik heb net je hele blog zitten lezen. Heftig wat je allemaal hebt meegemaakt met je arts. Gelukkig heb je nu een goeie, ik denk de zelfde als ik. K ken H. al vanaf zn studietijd en ben bijzonder blij met hem.
    Ik hoop dat je een fijne zomer hebt, veel plezier in Frankrijk en een stabielere gezondheid.
    Wat een ontzettend leuke hond heb je, is het een Labradodle??

    Lieve groet, Els (CF, 47 jaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gwen.

    Ook ik heb net je blog gelezen.
    Tjonge zeg wat een heftige ziekte is Cystic Fibrosis.
    Zo ingrijpend het je leven beheerst.
    Zo fijn om te lezen hoe jij geniet van alles wat je op dat moment wel nog kunt.
    Heerlijk dat je wel een Australian Labradoodle kan hebben.
    Wat een speciale naam is Espirito. Is ze ook opgeleid tot hulphond? Als ze een dekje heeft mag ze ook bij je op bezoek als je weer eens naar het ziekenhuis moet. Hoeven jullie elkaar niet zo veel te missen.
    Ik wens je een hele fijne zomer en zal je blog blijven volgen.

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Anoniem; Bedankt voor je reactie! Ik heb een leerling begeleider op school die alles heel goed voor mij heeft geregeld en dispensatie heeft aangevraagd. Ik doe veel thuis en ik mag als het niet lukt de 5e gewoon in 2 jaar doen.

    @ Thea; Bedankt voor je reactie. Jaa Espirito is een hele mooie naam. Het is wel een hij :p
    Hij is niet opgeleid tot hulphond.. we hebben hem puur voor de lol. Hij is zonder veel training de liefste, braafste en slimste hond die ik ken! Jaa jammergenoeg komt ie het ziekenhuis niet binnen, maar ik kom wel voor hem naar buiten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieff !! (L)

    Ik hoop dat het goed gaat op school volgend jaar, en dat je een super leuke vakantie hebt in Francee! Hebben jullie al geboekt? Die foto van espi is echt lief! Kom je me uitzwaaien donderdag? Ander moeten we ff toeteren als we langs rijden xd

    xxx Nina
    houvnjouvooraltijd

    BeantwoordenVerwijderen