woensdag 22 juli 2009

Daar ben ik weer

Heee allemaal!

Ik dacht ik laat weer is wat van mij horen.. Het gaat nog steeds wel goed :) Niks veranderd alleen dat ik volgens mij iets minder hoestbuien heb en ook minder gewoon hoest. Dus dat is heel positief. Ik krijg nog wel overal een glas water aangeboden : lol : maar dat is natuurlijk aardig bedoeld! Vandaag zat ik op het terras te lunchen en kreeg ik zelfs een glas water en 2 hoestsnoepjes aangeboden. Haha wat wil je nog meer? Gewoon bedanken en meepraten die mensen weten toch niet beter en een beetje lastig om het helemaal uit te gaan leggen ;) Want ja voor mij is het hoesten nu wel normaal, maar voor andere mensen kan het er wel eng uit zien :p

Voor de rest heb ik de laatste tijd niet zoveel gedaan. Beetje thuis hangen, huiswerk gedaan, chillen, computeren.. nog wat lopen met mn hond. Dat gaat ook al beter. Vriendin uitgezwaait die op vakantie ging en een andere vriendin is gelukkig weer teruggekomen! Ben nog naar de kermis geweest en naar het vuurwerk. Dat was heel gezellig. Vanavond gaan we gezellig met z'n 3e naar Harry Potter. En mijn ouders hebben ook bijna vakantie.. dit is de laatste week dat ze werken dus dan wordt het ook wat leuker in huis :d Morgen weer naar de fysio en Psychotherapeut en woensdag nog even op controle @ Hagaziekenhuis en dan heb ik dat ook weer gehad.. Nu maar hopen dat me longfunctie eindelijk een keertje beter is!

En over 11 nachtjes gaan we op vakantie! Het is inderdaad Frankrijk geworden. We gaan lekker 2 weken in een mobile home op een camping.. Bij een mooie baai aan de Noord-Franse kust. Ik hoop dat er veel jongeren zijn dan gaat het vast gezellig worden, want ik ga alleen met mn ouders.

Noujaa life goes on zal ik maar zeggen. Ik ga maar weer genieten van de kleine dingen! Ik schrijf vast snel weer & anders na de vakantie in France (H)

xx Gwen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gwen,
    Ik zal voor je duimen dat je woensdag de longfunctieassistent wegblaast. Veel plezier op vakantie in Frankrijk. Als alles hier in het Haga goed verloopt rijden wij ook met een campertje rond tegen die tijd.

    Groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Gwen,
    Allemaal leuke vakantiedingen, fimp kijken, kermis, chillen, een beetje met de hond wandelen. Heerlijk toch!! Doe je ook weleens spelletjes met je hond, iets verstoppen in huis voor hem/haar of al zijn/haar speelgoed door hem in een mandje laten doen. Vinden ze vaak heel leuk om te doen en het is zo grappig om ze zulke dingen te leren.
    Volgende week naar het Haga, ik hoop dat het naar wens gaat en dan heerlijk op vakantione!!

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen