woensdag 5 januari 2011

Slechte start

Na een leuk Oud & Nieuw mocht 2011 helaas toch niet heel goed beginnen. Maandag kwam er namelijk opeens 40 graden koorts opzetten.. Dit had ik niet gevraagd voor het nieuwe jaar! Gelukkig ging het met 1 paracetamol weer weg en heb ik maar de hele dag rustig aangedaan en in bed gelegen. Gister kwam de koorts weer opzetten (weer precies op dezelfde tijd). Nu verhoogde het tot 39 graden. Dus ik weer 1 paracetamol genomen en toen ging het gelukkig ook weer weg. Dus vandaag zat ik er al een beetje op te wachten, maar wat een wonder vandaag bleef de koorts weg! Hopelijk komt het niet meer terug. I keep my fingers crossed.

Het vorige bericht was trouwens mijn 100e blogbericht! Wat een mijlpaal in mijn bloggerleven haha.

3 opmerkingen:

  1. Jakkiebah, dat is schrikken, opeens zo'n hoge temperatuur. Maar gelukkig vandaag heeft ie al weer het hazepad gekozen de clown!! Hoop voor je dat hij voorlopig even in zn hoge hoed blijft.

    LIeve groet, Els

    Ps dr. H. vandaag niet gezien ;-((

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bah, das niet fijn om zo het nieuwe jaar te beginnen! Ik hoop ook voor je dat het weg blijft!
    I cross my fingers for you!

    Liefs, Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk aan je meid..
    Hoop dat het nu wat beter met je gaat!

    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen