zaterdag 28 maart 2009

Verslagje Tarzan

Jaja dinsdag was het dan zover! We hadden kaartjes voor Tarzan weten te scoren. Dus ik en mijn moeder gingen samen naar Tarzan en we gingen in het Novotel world forum slapen, omdat ik de volgende dag weer voor mn Xolair behandeling naar t ziekenhuis moest. Dus hoefde we niet te haasten en lekker relaxed. Ik wil graag Stichting FOK bedanken voor de overnachting in het Novotel!

Dinsdag; 's ochtends moesten we nog tas inpakken enzo & daarna moest ik me infuus nog. Toen we klaar waren nog even de hond uitlaten en even lunchen in Lido ( wat nu van speijk heet, maar we noemen t nog altijd lido xd ). Dus toen met een volle maag in de auto en naar het hotel gereden.. Daar onze mooie kamer bekeken en even wat gedronken. Het hele hotel zat vol met jonge zakenmensen die waren daar bij allemaal congressen enzo dus die spraken allemaal engels. Wel interressant om te zien allemaal. 's avond hebben we daar ook lekker gegeten. Ik had een entrecote jamjam en mn moeder de zalm =]
Toen stond er al een taxi voor de deur die bracht ons naar het Circus theater. Onze kaartjes opgehaald en toen het theater in! We zaten wel goed in het blok voor het podium. Niet te dichtbij en niet te ver weg en ook nog is in het midden..
De musical was echt een van de leukste en spectaculairste musicals die ik ooit heb gezien. Tarzan en de apen slingerden zelfs boven ons! Het decor was ook prachtig. Een echte aanrader voor als je m nog niet heb gezien ;) Hij draait nog tot eind mei geloof ik. Toen weer terug met de taxi naar het hotel en toen was het al half 12 en gingen we lekker slapen in ons kingsize bed ;d

Woensdag; Beetje uitgeslapen en lekker gedoucht. Toen gingen we ontbijten..: kwijl: :kwijl: Je kon van alles kiezen. Van cornflakes tot english breakfast en alle soorten beleg en fruit! Zelfs brownies. Dus dat was een heerlijk ontbijtje. Toen moesten we helaas weer naar t ziekenhuis voor Xolair, maarja ik had een superavond gehad dus dat maakte uiteindelijk ook niet zoveel uit ;) Toen kwamen we uiteindelijk om half 4 smiddags thuis & de hond besprong me zowat.. hij had me natuurlijk heeeeel erg gemist. xd

Zozo dat was mn verslag!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten