maandag 23 maart 2009

Een beetje positiviteit

Heee iedereen!

Heerlijk de lente is weer begonnen.. nu ik dit schrijf is het buiten koud, bewolkt en ik hoor zelfs de wind suizen. Maarja het zonnetje kan niet elke dag schijnen he! Was trouwens een heerlijk weekend, weer ff lekker op strand geweest, terrasje gezeten en buiten in het zonnetje rondgehangen (H)

De titel zegt het al eindelijk wat positiviteit.. nee nog niet in m'n waardes, maar wel in hoe ik me voel. Sinds het vorige bericht voel ik me al beter en ga nu ook vaker naar buiten door het lekkerdere weer en doe ik dus wat meer. Daarom ben ik wat minder moe en doe ik niet zoveel meer aan 'bankhangen'. Ik ben ook sinds dinsdag weer een klein stukje afgebouwd met de prednison.. & wonder o wonder heb ik daar nog niks van gemerkt! Dus ik was heel erg verbaasd xd Dus je kan wel zeggen dat het langzaamaan iets beter gaat en minder 'inzinkingen' krijg. Laten we dat nu maar weer even afkloppen ;) want je weet maar nooit een terugval is zo gebeurd!

Ik heb ook nog wat leuke dingen in het verschiet.. zoals morgen ga ik met mn moeder naar Tarzan de musical. Ik heb er al veel goede berichten over gehoord dat het een heel spektakel is.. dus ik ben benieuwd! Daarna blijven we slapen in het Novotel ( Met dank aan Stichting FOK ) & woensdag dan weer naar het ziekenhuis voor mn Xolair behandeling. Hoe wordt een ziekenhuisbezoek leuk gemaakt ;) nou zo dus! =]

Ik spaar nu ook musicalzegels voor de Stichting FOK en we hebben al 30 vouchers! We kunnen altijd meer musicalzegels gebruiken dus als je nog wat over heb stuur het op! De actie loopt tot 29 maart bij Albert Heijn.

Vrolijke kleurtjes he! Ik dacht ik laat de lentekriebels alvast even kriebelen haha!

Groetjes,

Gwen

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat Gwen! Hou de stijgende lijn vast. En geniet van alle leuke dingen die in het verschiet liggen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen