dinsdag 26 augustus 2008

Vandaag..

Hallo Allemaal =)
Ik zal jullie even vertellen hoe mijn dag was aangezien ik niks leuks te melden heb. xd

Nouu het begon allemaal toen ik opstond. Om kwart over 7 want ik had lekker het 1e uur vrij :D Naja ik voelde me al meteen niet lekker en ik had helemaal niet goed geslapen. Toen had me moeder me ziek gemeld, maar ik ben uiteindelijk toch nog naar school gegaan het 3e uur. Poee wat een doorzetter ben ik :)

Later op de dag ging het wel weer beter en toen iedereen uit was ( 10 voor 2 ) moest ik een uur wachten, want mijn moeder ging mijn leraren inlichten over mijn ziekte en het was handig als ik daarbij aanwezig zou zijn. Toen waren we pas om 4 uur thuis en ik had echt niet normaal veel huiswerk..

Ik ben meteen met mn huiswerk begonnen en heb nu al 2 vakken af en ik moet nog 2 vakken dus daar ga ik zo is mee beginnen.. Ik moest eigelijk ook naar fitness, maar ik voelde me net weer niet echt lekker dus toen hoefde ik niet.

Morgen hoef ik alleen maar 5 uur naar school want daarna moeten we voor een 'spoed' controle naar Den Haag, dus ik mis al lekker veel in die 2 weken dat ik nu weer naa school ga. Maarja het is niet anders. Ik laat morgen wel ff weten hoe het in het ziekenhuis gegaan was. Ik hoop dat alles in orde is!

Groetjes,

Gwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten