zaterdag 24 juli 2010

Gwen @ Work! Vervolg

Volgens mij weet nu iedereen dat ik een baantje heb bij de Albert Heijn in Egmond. Hoe kan het ook anders als je een blog hebt die iedereen over de hele wereld kan lezen. Ik zou nog even vertellen hoe het gaat. Ik ben nu 1,5 week begonnen en het gaat eigenlijk heel erg goed :) De computercursus was echt een makkie. Heel erg logische vragen die iedereen kan beantwoorden. Daarna moest ik achter een meisje gaan staan en kijken hoe die alles deed enzo. Die gaf ook tips en uitleg. Na ongeveer een half uurtje te hebben gekeken, mocht ik al zelf proberen. Natuurlijk wel met iemand achter mij die zei of ik het goed deed en commentaar gaf. Dat ging allemaal best redelijk alleen nog niet zo snel natuurlijk, maarja iedereen moet het een keer leren toch. En zo kwam het dat ik op mijn eerste dag al 2 uur zelfstandig achter de kassa heb gezeten. Natuurlijk kon ik bellen als er een probleem was, maar meestal stuur je de lastige klanten gewoon meteen door naar de counter ;p De volgende dagen heb ik telkens weer 5 uur gewerkt en dat ging ook telkens beter en sneller. Dus nu ben ik bijna prof al zeg ik het zelf! Ik vind het best leuk en ik heb gelukkig nog geen grote blunders gemaakt, wel heb je soms wat irritante klanten, maarja ook wel weer eens leuk wat afwisseling! Want het blijft natuurlijk wel lopende band werk. In de vakantie werk ik nu 15 tot 18 uur per week, dit komt vooral omdat veel mensen op vakantie zijn en er dus wel personeelstekorten zijn. Ik heb wel een vast contract van 6 uur in de week dus na de vakantie kan ik hier ook nog mee doorgaan. Het is trouwens ook wel goed voor mijn gezondheid, want ik fiets naar me werk. Ookal is het maar 10 minuutjes in totaal.. Het is wel heel vaak in de week en alle beetjes helpen. Ik ben benieuwd naar m'n eerste loonstrook en hopelijk krijg ik die snel dan kan ik mijn zelfverdiende centjes even flink gaan uitgeven! :)

xx Gwen

8 opmerkingen:

  1. Gwen bij Appie, leuk en waar ga je je zelfverdiende geld aan uitgeven??

    Groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice nice. Lekker beetje werken!
    succes en hopelijk kun je snel shoppen.

    liefs Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker joh, je eigen shopgeld verdienen!!

    Groetjes, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk heb ik ook gedaan toen hadden ze nog kassa's waar je het bedrag moest in toetsen.
    Hopenlijk kun je veel kleren kopen doeg
    gr petra (mamma Maarten)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed joh! Ik vind t ook altijd heerlijk om te werken, al is t bij mij maar 4 uur per week.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Petra (moeder van Maarten): Nu hebben ze nog steeds kassa's waarbij je het bedrag in moet toetsen. Dan staat er hoeveel je terug moet geven. Heel makkelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey leuk zeg, volgens mij is het best leuk om bij AH te werken!! Suc6!

    BeantwoordenVerwijderen