maandag 12 januari 2009

2009.

Hallo Allemaal.

Jullie zullen wel denken waar was ze al die tijd.
Waarom is ze weer is gestopt met schrijven op haar blog.
En jullie hebben mijn verhaaltjes zooo gemist.
Okee dan.
Ik zal vertellen waarom ik niet meer heb geschreven.
Ten eerste ik hoorde dat ik een operatie kreeg dat kwam voor mij heel plotsklaps en onverwacht. :shock:
Ten tweede ik kreeg de operatie.
Ten derde het mislukte.
Ten vierde ik heb geen zin om daar verder over te praten x]
Ten vijfde ik mocht 19 december uit het ziekenhuis.
Ten zesde toen genoot ik van de kerst en oud&nieuw en mijn vrijheid.
Zoo nu weten jullie wel genoeg redenen he ;)

Hoe gaat het nu met mij?

Het gaat opzich redelijk. Ben met infuus thuis en moet iedere 2 weken weer naar het ziekenhuis. Woensdag weer. Ik krijg elke dag een verpleegkundige die me antibiotica infuus aanhangt en ik doe school thuis. Ik ga elke dag wandelen met mn hond in de vrieskou. Ik ben net gestart met fitness donderdag dat ga ik nu 2x in de week doen. Me longfunctie wil niet omhoog en blijft helaas 40%. Ik begin nu echt wel te merken hoeveel het verschil in kunnen is ten opzichte van 50%.. Benauwd bij feestjes door de drukte (zelfs als er niet gerookt wordt), al kortademig bij kleine inspanning, trap of heuvel oplopen :hijg: :hijg: In dat opzicht kan ik dus vrij weinig om het zomaar te zeggen en ik merk wel dat dat ontzettend klote is! Ik ben ook weer aan het afbouwen met prednison nu alweer op de 10mg.. Helaas begin ik nu wel weer moeier te worden. Even afwachten hoe dit verloopt.

Ik spreek jullie wel weer ;)

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten