vrijdag 16 januari 2009

Afkickverschijnselen?

Gisteren moest ik dus 10 mg prednison anders verdelen, zodat het afbouwen straks nog beter gaat. Normaal neem ik 10 mg in de ochtend en nu moest dat 5 in de ochtend en 5 in de avond. En even een foutje corrigeren.. Ik blijf nu 4 weken op 10 ipv 2 weken xd Alleen miste ik gister de halve dag dus 5 mg. En dat werd me meteen even duidelijk gemaakt. Ik werd zooooooo moe.. toen ging ik om kwart over 2 in de middag slapen. Doe ik normaal nooit.. en ik heb toen 2 uur geslapen en toen ik wakker werd was ik nog net zo beroerd als dat ik naar bed ging.. Ik dacht meteen ONEE hea maar het hoort gelukkig bij prednison afbouwen, want je lichaam heeft super veel energie nodig om weer prednison aan te maken uit zichzelf en om hem weer aan de gang te krijgen die luie donder dat het is! Afijn ik was blij dat ik om 6 uur savonds me prednisonnetje weer mocht! Wat ben ik ook verslaafd hea xd Maarja toen zat ik weer op 10 mg en nu gaat het weer een stuk beter.. :zucht: Gelukkig maar. Over een maand maar weer verder met afkicken ;)

En vandaag was een leuke dag. Me allerliefste vriendin kwam langs! Er was alleen ook iets niet zo leuks gebeurd. We gingen met Espirito wandelen duin in en daar mag die altijd los. Dus hij renne renne renne en toen we weer bijna terug waren zagen we allemaal bloed aan zijn pootje :( Ik was helemaal verdrietig, maar hij leek er niks van te merken en had het ook niet door. Doedel dat het is xd Uiteindelijk thuis was er gelukkig niet echt wat aan de hand. Je kon niet echt een wondje ontdekken en hij vond het allemaal best. Waarschijnlijk gewoon door een doornstruikie heengelopen ofzo ? Maarja hij liet ons natuurlijk weer ff schrikken..

Nu komt het leuke gedeelte :p
Samantha en ik gingen eerst ff lekker kletsen natuurlijk want ik had er alweer ffies niet gezien. && daarna gingen we scary movie 1 kijken. die was wel lachen ;d en daarna hadden we nog lol op de computer haha. En ze mocht blijven eten dat was ook supergezellig! Samantha ik weet dat je dit waarschijnlijk gaat lezen..

iloveyou schat Jij ben der altijd voor me! wij zijn nooit te breken en best friends forever, <3>

zoo dat was t voor vandaag!

dóéeii xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten