maandag 1 september 2008

Het weekend enzo (A)

Hallo iedereen =)





Weer een tijdje niks geschreven, maar ik had een druk weekend enzo!





Het gaat nu wel beter gelukkig! Ik ben gelukkig niet meer misselijk van die nieuwe antibiotica.. Ik voel me ook beter. Ik hoest niet zoveel meer en ben niet meer zo snel kortademig gelukkig.



Zaterdag:



Lekker uitgeslapen. Ben even naar mn opa geweest die was jarig. In de middag gingen we naar uitgeest naar een meer toe. Het was lekker weer en ff met mn hondje wandelen. Toen had ie op de terugweg nog in de auto gekotst :p Hij had gras gegeten.



Zondag:



Ik had om 1 uur afgesproken met Samantha. Toen gingen we naar de MC donalds en naar de kermis. Dat was heel leuk in de spider haha :meligheid: Toen gingen we naar de bios naar de film sex and the city, maar er waren maar 8 mensen en de film duurde lekker lang 2 en half uur. Toen gingen we weer naar Samantha's huis toe en toen hadden we pizza besteld (A) En daarna ging ik weer naar huis!

Voor de rest van de week tot nu toe bijna alleen maar HW : & thuis chillen en verslaafd zijn aan the sims op een onbewoond eiland (A)

Groetjes,

Gwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten