dinsdag 2 december 2008

een Gwen Update

Hallo Allemaal :)

Hier is weer wat nieuws. Eigelijk niet zo heel veel gebeurd maar om jullie nog even op de hoogte te houden!

Donderdag: Was een vrij normale dag eigelijk niet zoveel gedaan. Me vader en mijn tante kwamen op bezoek. Dat was wel leuk want ik had al een tijdje geen ander gezicht meer gezien dan mn ouders of die verpleegsters hierzo. Mn tante had bloemen mee.. Tulpen van hout met knikkers haha want anders bleven ze niet mooi in de vaas staan!

Vrijdag: Ook weer een normale dag in het ziekenhuisleven.. Wat huiswerk gemaakt.. tsjhaa dat moet ook gebeuren. Had even gevraagd of ik tussen 12 en 13 uur nog even naar beneden mocht om iets lekkers te halen.. En wonder o wonder dat mocht :D Dus ik een heerlijke margeritha pizzapunt gehaald! Jammie Jammie veel beter dan dat droge brood troep op de afdeling hierzo! Daarna nog fysiotherapie gehad.. En toen was het alweer bezoektijd en kwam mama. Die bleef slapen zodat we de volgende ochtend vroeg weg kunnen naar huis voor het weekend :) Yeeeaah .

Zaterdag: Weeeeeeeeeeeeeeeekend! Yeaah 's ochtends vroeg vertrokken en we waren al om half 11 in da house! Lekker ff met mn Espi geknuffelt. Hij was superblij om me te zien natuurlijk (A) Lekker een heerlijk Goulashsoepje gegeten en toen was het alweer tijd om naar de kapper te gaan! Was wel leuk, me haar is nu wat donkerder paars, omdat bij mij zo snel de kleur vervaagt en vaal wordt.. En de rest is nog ff met zwart bijgewerkt. Toen we weer thuis kwamen kwam me neef Sem nog langs dat was wel gezellig =) en daarna heb ik me lievelingskostje Hachee gegeten.. made by Oma! Heerlijk hele bak vol in me eentje achter over gewerkt xd Toen kwamen me tante Annie en me nichtje Rhea nog even langs dat was ook wel gezellig :) Toen lekker mijn zachte bedje ingekropen! Die had ik alweer een week gemist..

Zondag: Was ff een dagje niets doen. Lekker lang uitgeslapen.. Toen ging ik me aankleden, maar deed er iets te lang over en toen ging me infuus weer piepen.. Ik zag bloed terugkomen en hij ging weer in foutmelding obstructie. Ik raakte natuurlijk weer helemaal in paniek. Ik was ondertussen al bij oma dus we waren maar snel weer naar huis gegaan. Gelukkig had me infuus het zelf opgelost en was het niet eens nodig hem door te spuiten. Alleen dat bloed ging niet zo snel weg en dat is niet zo een prettig gezicht.. Het kan gelukkig geen kwaad. Verder gingen we nog een spelletje monopoly doen dat was wel leuk en daarna kwam Lia nog langs dat was wel gezellig. Toen was het al bijna weer tijd om te gaan dus nog ff gegeten en toen weer afscheid nemen :(

De rest komt later !

Groetjes,

Gwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten