dinsdag 25 augustus 2009

Eerste schooldag!

Eindelijk was het dan zover..


voor het eerst in 11 maanden weer naar school!
Ik was best wel blij en zenuwachtig.. in de auto voelde ik me al niet zo lekker. Het eerste uur voelde ik me halfdood, maar dat was wel logisch want wat wil je als je niks meer gewend ben. 11 maanden luilekkerland en dan moet je opeens om kwart voor 7 je nest uit. pfooew. Ik was wel op tijd haha dat vond ik dan wel weer goed van mij (A) 
Ik had ook amper geslapen, want ik ging altijd laat naar bed en nu opeens vroeg en het was ook best benauwd op mn kamer.


Maar het 2e uur ging het stukken beter en het halfdoodgevoel ging ook weg en toen werd alles weer een beetje normaal =) Meteen al het 3e uur uitval dus lekker ff een uurtje zitten kletsen in het 'Atrium' hihi prachtig woord he. Gewoon aula dus ;) En alweer lekker om 1 uur uit! En ook al meteen wat huiswerk gemaakt thuis. Jaa toch wel ik had toch niks te doen :$ 


Nu maar hopen dat ik het langer volhoud dan vorig jaar.. toen lukte het me ongeveer een maand. Wie weet nu een heel jaar? Ik ga er iniedergeval voor.
Altijd positief zijn he! 


xx Gwen

2 opmerkingen:

  1. Heel goed zeg!!! We duimen met je mee hoor dat je dit jaar langer naar school kan gaan! groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Go for it girl! Komt wel goed.. Zolang je maar wilt. Want waar een wil is; is een weg! :D(L)

    Liefs, Melanie!

    BeantwoordenVerwijderen